Slider

Värikkäitä treenejä

tiistai 12. toukokuuta 2015


Mulla on aina ollu vähän ristiriitaiset fiilikset liikuntaa kohtaan. En ole erityisemmin siitä pitänyt ja se on tuntunut pakkopullalta. Ehkä jos olisin löytänyt jonkun oman lajin, olisin saattanut jopa rakastua liikuntaan. Pienellä paikkakunnalla kaikenlaisiin liikuntalajeihin ei vaan ollut mahdollisuutta. Nyt kuitenkin lähivuosina oon muuttanut asenteeni liikuntaa kohtaan. Olen aina liikkunut sen takia, että saisin pudotettua painoa. Nyt kuitenkin haluan liikkua sen takia, että pysyisin terveenä, kunto olisi hyvä ja voisin hyvin. Painon putoaminen on sitten mieluisena sivutuotteena. Tämä asenteenmuutos on ainakin mun kohdalla toiminut ja esimerkiksi lenkille lähteminen on tuntunut ihan kivalta. (Ei tosin joka kerta!) Eikä mikään voita sitä tunnetta, kun oot käyny aamulla lenkillä tai treenannut ja vielä on koko päivä edessä!

Tällä hetkellä mun elämään kuuluu liikuntaa varmaan enemmän kuin koskaan ennen. Yritän päivittäin käydä kävelemässä tunnin vaunulenkin, mutta kaatosateella en kyllä lähde sinnekään. Käyn rullaluistelemassa kun säät sen sallii ja aikaa riittää. Tämä vaatii kuitenkin sen, että mies on pojan kanssa. Muuten pari kertaa viikossa treenailen kahvakuulalla tai kuminauhalla. Tuo kuminauha on kyllä hyvä keksintö ja treeniä pystyy ihan hyvin tehdä samaan aikaan, kun lapsi leikkii lattialla. Ei tarvitse edes lähteä kuntosalille, kun samanlaisia liikkeitä pystyy tekemään kuminauhalla.

Lisäksi motivaatiota liikuntaan tuo hyvä musiikki ja kivat ja mieluiten värikkäät treenivaatteet. Nämä kaikki kuvissa olevat vaatteet olen löytänyt kirpputorilta. Housut ja paita on alunperin H&M:n urheiluvaatteita. Erityisesti paita on värikkyydeltään mun mieleen ja tarkoituksena on ostella jossain vaiheessa lisää värikkäitä urheiluvaatteita motivaatiota tuomaan.

Liikutteko te paljon? Mikä teitä motivoi liikkumaan? :)


4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Harmi, ettet löytänyt sitä mieluisinta liikuntalajia :/ Mutta hyvä että liikut silti ja olet opetellut pitämään myös liikunnasta :) Oletko koskaan testannut ryhmäliikuntoja, kuten BodyCombattia tms? Ne vois olla sulle hyviä, tai ainakin niihin hurahtaa nopeesti!

    Itse liikun aika paljon, käyn kahesti viikossa treeneissä ja about kolmesti salilla. Nyt tosin viime viikkoina treenit on jäänyt välistä muiden kiireiden takia :( Mua motivoi uudet treenikuteet ja se kehitys minkä näkee ja etenkin tuntee :) Olo on vaan niin paljon parempi kun liikkuu♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, nykyään kun asun kaupungissa, niin varmaan löytyis kaikennäköistä, mutta ei sitten ole aikaa tällä hetkellä semmosiin. :D Oon mä joskus kokeillu mm. zumbaa, hiphopia, aerobicia, street dancea ja niistä ihan tykkäsin, mutta sinne lähteminen on ollu haastavaa. :) Jotenkin nään sen helpompana, että saan itse päättää sen, mihin aikaan lähden liikkumaan. Jos joku ryhmä on aina esim. tiistaisin klo. 18, niin usein se tulee skipattua jonkun hyvän tekosyyn avulla. ;D

      Kiva kuulla, että sä liikut noinkin paljon! :) Se on kyllä totta, että kehityskin motivoi! :) Liikunta tuo kyllä positiivista mieltä ja hyvää oloa fyysisestikin. :)

      Poista
  2. Mun blogissa on sulle haaste :-)

    http://johannatuulia.blogspot.fi/2015/05/the-liebster-award.html

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan