Slider

Kesäisiä päiviä elokuussa

sunnuntai 23. elokuuta 2015



  Hyvää sunnuntai-iltaa!♥ Tässä vietän rentoa iltaa koneella istuen, kun poika on jo unten mailla. Itseasiassa kun katson taakseni, niin näky on samanlainen, sillä tuo mun toinen puolisko viettää myös rentoa iltaa koneella pelaten. Tää on tätä parisuhdetta nykyaikana, kun on kaikenmaailman vempaimet aina kädessä ja välillä huikitaan toisillemme "hahaha, ootko nähny tän? Oota lähetän tän meemin sulle whatsappissa". Onko kellekään muulle tuttua? :D Kyllä me vietetään aikaa ilman älylaitteitakin, mutta tää on silti aika tuttua meille.
  Oon kyllä nauttinu täysin rinnoin kesästä ja elämästä yleensä. Eihän kenenkään elämä täydellistä ole, mutta tärkeintä on, että tekee sen mitä itse pystyy ja sitten lopettaa murehtimisen. Asiat kun ei murehtimalla parane. Täytyy opetella olemaan tyytyväinen siihen mitä on, eikä pilata elämäänsä miettimällä sitä mitä ei ole. Oon tällä viikolla viettänyt aikaa rannalla pariinkin otteeseen aurinkoa ottaen ja nähnyt perhettä sekä ystäviä. Tänään olin myös musiikkivastuussa meidän seurakunnan päivätilaisuudessa. Täytyy myöntää, että aina mua ei jännitä, mutta jostain syystä tänään kyllä jännitti! Ehkä kyse oli myös siitä, etten pystynyt harjoittelemaan niin paljon kuin olisin halunnut. Päivittäin ollaan oltu pojan kanssa vaunulenkillä ja oon sen myötä saanu kerrankin ihooni väriä, jee! Nyt kuitenkin siirryn lukemaan seuraamieni blogien uusimpia postauksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan